Google hírdetés

2010. október 22., péntek

Kápráztasd el a lányokat azzal, hogy elfoglalt vagy

Hozd a lányok tudomására, hogy elfoglalt és fontos személyiség vagy.

- Ha egy lány megkérdezi tőled, mit csináltál tegnap, sose mondd: “csak ültem otthon és unatkoztam.” Jobb, ha ezt válaszolod: “Korán keltem, lebonyolítottam néhány megbízást, elintéztem az üzleti ügyeimet, aztán teniszeztem, majd elmentem egy barátommal ebédelni, aztán egész délután dolgoztam.” Hazudj, ha szükséges. És ne aggódj, hozzá fogsz szokni! :)

- Ha egy lány felhív telefonon és megkérdezi, mit csinálsz, a következőképp válaszolj: “Épp az ajtó felé indultam.” vagy “Épp indulóban vagyok, hogy utána nézzek az üzleti ügyeimnek.”

- Ne lógj a telefonon, órákat beszélgetve egy lánnyal sem. Így azt mutatod, hogy semmi más dolgod nincs. Hivatkozz arra, hogy dolgod van, légy udvarias és mentsd ki magad.

- Azzal, hogy nem hívsz fel minden este egy lányt, vagy nem vagy vele napi kapcsolatban, azt fejezed ki, hogy elfoglalt vagy, és rajta kívül más fontos dolgok is vannak az életedben. Ezzel a lány tudomására hozod, hogy versenyeznie kell a szabadidődért.

- Ha összefutsz valakivel az utcán, légy kedves és barátságos. Mutasd ki felé érdeklődésed, de aztán mentsd ki magad, mondván, még sok dolgod van. Így azt érzékelteted, hogy a lánynak meg kell küzdenie érted. Hát, nem vagy egy “könnyű” eset.


Azáltal, hogy tudatod az emberekkel, hogy egy aktív és elfoglalt ember vagy, nagy hatást gyakorolsz a nőkre. Játssz a lány érzékével, azzal, hogy azt akarja, amit nem kaphat meg, hogy harcoljon az összes többi tevékenységedre fordított idővel. Ezáltal másmilyennek fogsz tűnni, mint a többi pasi, akik épp fordítva, az ő szabadidejéért könyörögtek. A lány arra is gyanakszik majd, hogy más nők vannak az életedben, vagy nem is vagy esetleg mégsem annyira elfoglalt. Ezért be fogja vetni minden vonzerejét, hogy elcsábítson ezektől a tevékenységektől – elvégre a lányok szeretik a kihívásokat :).

Egy jó tanács: érd el azt, hogy hiányozz neki. De cserébe, amikor együtt vagytok, gondoskodj róla, hogy felejthetetlen élmény legyen számára, jobb, mint bárki mással. Képesnek kell lenned arra, hogy csodálatos és emlékezetes élményeket nyújts, bárhol, bármikor, különösen akkor, ha igazán fontos.

Még valami: sose lehet életedben Ő az első számú dolog. Mindig csak második helyre sorold a családod, karriered, barátaid, stb. után, de mindig hagyd meg a remény szikráját, hogy bármikor átveheti az első helyet.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése