Google hírdetés

2010. október 26., kedd

A Hiszel a természetfelettiben

A Hiszel a természetfelettiben? - séma

Következzen három olyan téma, amellyel jobban be lehet vágódni a nőknél, mint azt gondoltad volna. :)

"A mi utunk nemcsak a véletlen folytán kereszteződött, hiszen mindennek, ami történik, oka van. Annak is, hogy te meg én most találkoztunk. Szerintem ez a találkozás mindkettőnk életére pozitív hatással lesz."

"Szerintem minden embernek van egy bizonyos érzékelhető energiája, és azt a megfelelően érzékeny személy képes észlelni is. Szerintem te egy társasági ember vagy, mókás, aki meg van elégedve önmagával és nem fél attól, hogy mélyebben megismerjen valakit."

"Szerintem létezik egy olyan lény, vagy valami, ami gondoskodik rólad, gondoskodik arról, hogy a megfelelő emberekkel találkozz, és ügyel arra, hogy beteljesedjen a sorsod és találkozz a hozzád illő emberrel."

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése